Znane i lubiane produkty teraz pod jedną marką

/global/scaled/1920x836x0x56x1000x435/AAES-common-files-banners-ASSA-ABLOY-article-core-1920x960.jpg

Dążąc do wyznaczenia nowych norm w zakresie obsługi klienta, firma ASSA ABLOY Entrance Systems postanowiła zebrać wszystkie swoje produkty, usługi i pracowników pod jedną marką.

Oznacza to, że marki produktowe Besam, Crawford, Albany i Megadoor zaczną używać nazwy ASSA ABLOY. Celem jest zwiększenie rozpoznawalności i zasięgu naszego bogatego globalnego asortymentu produktów i usług, a także upewnienie się, że klienci mają pełną świadomość naszych możliwości, jeśli chodzi o wyposażanie całych obiektów w najnowocześniejsze technologicznie systemy do automatycznych wejść i wjazdów.

Każda z indywidualnych marek produktowych wchodzących w skład rodziny ASSA ABLOY osiągnęła wysoki poziom sukcesu i rozpoznawalności na rynku, wyznaczając normy branżowe w zakresie bezpieczeństwa, ochrony i komfortu użytkowania. Nasze marki Besam, Crawford, Albany i Megadoor powstały w latach 60. i 70. XX wieku. Przez wiele lat były promowane w połączeniu z marką ASSA ABLOY, tworząc naturalne skojarzenie branżowe.

„Rynki zmieniają się. Nasi klienci nie mają ani czasu, ani ochoty, żeby zarządzać długą listą dostawców, nawet tych najlepszych. Dzisiejsze przedsiębiorstwa szukają autentycznych partnerów. Pod jedną marką możemy jeszcze lepiej wykorzystać rozmiar i zasięg naszej organizacji. Klienci na całym świecie mogą odnieść prawdziwą korzyść z faktu, że jedna firma jest w stanie spełnić wszystkie ich potrzeby w zakresie automatycznych wejść i wjazdów" – mówi Juan Vargues, Executive Vice President ASSA ABLOY oraz President & CEO ASSA ABLOY Entrance Systems.

Ta sama oferta i ci sami pracownicy spełniają wszystkie wymagania klientów pod jedną marką.