Nie pozwól, by drobnostki ograniczały Twój biznes

Zdrowo działająca firma czerpie korzyści z niezakłóconego przepływu osób, towarów i usług, jaki każdego dnia zapewniają jej systemy automatycznych wejść i wjazdów. Jednak intensywny ruch stanowi obciążenie dla systemów wejść i wjazdów, ponieważ każdy, nawet najdrobniejszy element musi pracować długie godziny, by zapewnić sprawne działanie całego systemu wejść i wjazdów.

Dlatego ASSA ABLOY Entrance Systems oferuje kompleksowe, elastyczne rozwiązania serwisowe. Nawet tak solidne i doskonale zaprojektowane systemy, jak bramy ASSA ABLOY wymagają serwisu i modernizacji, aby zachować doskonałą funkcjonalność.

Pakiety Pro-Active Care

Umowa serwisowa ASSA ABLOY zapewnia niezawodność, bezpieczeństwo i oszczędność energii każdego systemu automatycznych wejść i wjazdów objętego umową serwisową.

Dzięki naszej lokalnej obecności i usługom oferowanym w Państwa kraju zapewniamy specjalistów serwisowych, którzy służą pomocą w zakresie Państwa potrzeb serwisowych. Dysponując częściami zamiennymi i specjalistyczną wiedzą wiodącego na świecie dostawcy systemów automatycznych wejść i wjazdów, są oni odpowiednio przygotowani, by utrzymywać pełną sprawność Państwa bram.

Trzy poziomy usług

Kliknij poszczególne pakiety, aby poznać ich zalety

Gold Silver Bronze
 

Najwyższa ochrona

Złoty Pakiet Serwisowy oferuje pełną ochronę i pozwala zaplanować oraz ująć wydatki w rocznym budżecie.

Zalety ZŁOTEGO Pakietu Serwisowego:

  • Części zamienne w ramach awaryjnych wizyt serwisowych
  • Koszty robocizny i dojazdu w ramach awaryjnych wizyt serwisowych
  • Wymiana elementów zgodnie z konserwacją zapobiegawczą
 

Dodatkowe korzyści

Srebrny Pakiet Serwisowy obejmuje awaryjne wizyty serwisowe w godzinach pracy, zapewniając Państwu spokój i poczucie bezpieczeństwa.

Zalety SREBRNEGO Pakietu Serwisowego:

  • Koszty robocizny i dojazdu w ramach awaryjnych wizyt serwisowych
  • Konserwacja zapobiegawcza
 

Planowe wizyty serwisowe

Brązowy Pakiet Serwisowy obejmuje planowe wizyty serwisowe, zapewniające regularne przeglądy i serwis Państwa bram.

Zalety BRĄZOWEGO Pakietu Serwisowego:

  • Konserwacja zapobiegawcza

Wszystkie pakiety obejmują:

  • od 1 do 4 planowych wizyt serwisowych w ciągu roku
  • dostępną całodobowo infolinię serwisową i szybką reakcję w razie awarii
  • przeglądy w zakresie bezpieczeństwa, zgodności z przepisami i kontroli jakości
  • dokumentację sprawozdawczą dostarczaną na miejscu