System powstrzymujący ruch pojazdu ASSA ABLOY

Automatyczny system powstrzymujący ruch pojazdu firmy ASSA ABLOY
Automatyczny system powstrzymujący ruch pojazdu firmy ASSA ABLOY
Automatyczny system powstrzymujący ruch pojazdu firmy ASSA ABLOY
Automatyczny system powstrzymujący ruch pojazdu firmy ASSA ABLOY
Automatyczny system powstrzymujący ruch pojazdu firmy ASSA ABLOY
Automatyczny system powstrzymujący ruch pojazdu firmy ASSA ABLOY
Automatyczny system powstrzymujący ruch pojazdu firmy ASSA ABLOY
Automatyczny system powstrzymujący ruch pojazdu firmy ASSA ABLOY
Automatyczny system powstrzymujący ruch pojazdu firmy ASSA ABLOY
Automatyczny system powstrzymujący ruch pojazdu firmy ASSA ABLOY
Automatyczny system powstrzymujący ruch pojazdu firmy ASSA ABLOY
Automatyczny system powstrzymujący ruch pojazdu firmy ASSA ABLOY

ASSA ABLOY Automatic Restraint System

Automatyczny system powstrzymujący ruch pojazdu DE6190AR został zaprojektowany w celu zapewnienia bezpieczeństwa podczas przeładunku poprzez minimalizowanie ryzyka wypadków i obrażeń ciała.   

Zapobieganie nieplanowanym ruchom 

Okrągłe ramię blokujące automatycznego systemu powstrzymującego ruch pojazdu ASSA ABLOY DE6190AR unieruchamia koło pojazdu, zapobiegając przypadkowym ruchom pojazdu podczas przeładunku. Ciężarówka nie może odsunąć się od doku, a kierowca nie może wyjechać przed zakończeniem przeładunku.  

Dzięki stałej sile powstrzymującej ruch podczas całego procesu jest to zabezpieczenie, na którym można polegać. 

Nowe cechy i zalety produktu 

Całkowita kontrola dzięki blokadzie zależnościowejBlokada zależnościowa sprawia, że nie można otworzyć bramy doku, dopóki system powstrzymujący ruch nie znajdzie się na miejscu, zaś ramię blokujące odsuwa się od koła dopiero po zamknięciu bramy doku. 

Dzięki temu systemowi można mieć pewność, że prace przeładunkowe rozpoczną się dopiero po bezpiecznym zaparkowaniu pojazdu, zaś pojazd nie będzie mógł odjechać przed ich zakończeniem. 

Opcjonalny czujnik zapobiega uszkodzeniom chlapaczy

Automatyczny system powstrzymujący ruch pojazdu ASSA ABLOY DE6190AR obsługuje również pojazdy z windą załadowczą dzięki nowemu składanemu ramieniu detekcyjnemu. Kiedy system nie jest używany, ramię przechowywane jest w położeniu wzdłuż systemu, zapobiegając uszkodzeniom kół ciężarówki lub burty załadowczej. Opcjonalny czujnik chlapacza zapobiega potencjalnym uszkodzeniom ciężarówek z długimi chlapaczami.

Łatwy montaż 

Instalacja automatycznego systemu powstrzymującego ruch pojazdu DE6190AR firmy ASSA ABLOY wymaga minimalnego przygotowania budynku i niewielkiej przestrzeni wewnątrz, gdyż agregat hydrauliczny znajduje się na samym systemie. 

Automatyczny system powstrzymujący ruch pojazdu ASSA ABLOY DE6190AR to idealne rozwiązanie dla klientów chcących zapewnić maksymalne bezpieczeństwo podczas pracy w dokach przeładunkowych.

Systemy ręczne

Alternatywnym zabezpieczeniem jest ręczny system powstrzymujący ruch pojazdu DE6090MR. Oferuje te same funkcje, tylko że ramię blokujące tylne koło ciężarówki jest zabezpieczane i zwalniane ręcznie. 

System ręczny wyposażony jest w blokadę zależnościową, które sprawia, że nie można otworzyć bramy doku, dopóki system powstrzymujący ruch nie znajdzie się na miejscu, zaś ramię blokujące cofa się dopiero po zamknięciu bramy doku. 

Opis techniczny

Automatyczny system powstrzymujący ruch pojazdu ASSA ABLOY DE6190AR

  • Siła trzymająca: 200 kN
  • Standardowa długość przewodu przewód silnika 15 m, przewód czujnika bramy segmentowej 2,5 m, przewód czujnika platformy przeładunkowej 15 m
  • Sygnalizacja świetlna: zintegrowana z wózkiem
  • Blokada zależnościowa: czujnik bramy segmentowej. Czujnik platformy przeładunkowej
  • Zewnętrzna dioda LED: z czujnikiem jasności, włącza się, kiedy jest ciemno
  • Kluczykowy przełącznik obejściowy: wyłącza blokadę zależnościową
  • Przełącznik trybu zimowego: agregat hydrauliczny pracuje w obiegu zamkniętym przez jedną minutę raz na cztery godziny

Opcje dodatkowe:

  • Sygnalizacja świetlna: dodatkowa zewnętrzna z przewodem 12 m
  • Blokada zależnościowa: czujnik do detekcji pojazdu (czujnik Dock-IN)
  • Czujnik chlapacza: czujnik pozwalający uniknąć uszkodzenia chlapaczy ciężarówki przez ramię blokujące
  • Wyposażenie: naprowadzacze kołowe do zabetonowania. Naprowadzacze kołowe do przyśrubowania.