Automatyczny system powstrzymujący ruch pojazdu DE6190AR został zaprojektowany w celu zapewnienia bezpieczeństwa podczas przeładunku poprzez minimalizowanie ryzyka wypadków i obrażeń ciała.
Zapobieganie nieplanowanym ruchom
Okrągłe ramię blokujące automatycznego systemu powstrzymującego ruch pojazdu ASSA ABLOY DE6190AR unieruchamia koło pojazdu, zapobiegając przypadkowym ruchom pojazdu podczas przeładunku. Ciężarówka nie może odsunąć się od doku, a kierowca nie może wyjechać przed zakończeniem przeładunku.
Dzięki stałej sile powstrzymującej ruch podczas całego procesu jest to zabezpieczenie, na którym można polegać.
Nowe cechy i zalety produktu
Całkowita kontrola dzięki blokadzie zależnościowejBlokada zależnościowa sprawia, że nie można otworzyć bramy doku, dopóki system powstrzymujący ruch nie znajdzie się na miejscu, zaś ramię blokujące odsuwa się od koła dopiero po zamknięciu bramy doku.
Dzięki temu systemowi można mieć pewność, że prace przeładunkowe rozpoczną się dopiero po bezpiecznym zaparkowaniu pojazdu, zaś pojazd nie będzie mógł odjechać przed ich zakończeniem.
Opcjonalny czujnik zapobiega uszkodzeniom chlapaczy
Automatyczny system powstrzymujący ruch pojazdu ASSA ABLOY DE6190AR obsługuje również pojazdy z windą załadowczą dzięki nowemu składanemu ramieniu detekcyjnemu. Kiedy system nie jest używany, ramię przechowywane jest w położeniu wzdłuż systemu, zapobiegając uszkodzeniom kół ciężarówki lub burty załadowczej. Opcjonalny czujnik chlapacza zapobiega potencjalnym uszkodzeniom ciężarówek z długimi chlapaczami.
Łatwy montaż
Instalacja automatycznego systemu powstrzymującego ruch pojazdu DE6190AR firmy ASSA ABLOY wymaga minimalnego przygotowania budynku i niewielkiej przestrzeni wewnątrz, gdyż agregat hydrauliczny znajduje się na samym systemie.
Automatyczny system powstrzymujący ruch pojazdu ASSA ABLOY DE6190AR to idealne rozwiązanie dla klientów chcących zapewnić maksymalne bezpieczeństwo podczas pracy w dokach przeładunkowych.
Systemy ręczne
Alternatywnym zabezpieczeniem jest ręczny system powstrzymujący ruch pojazdu DE6090MR. Oferuje te same funkcje, tylko że ramię blokujące tylne koło ciężarówki jest zabezpieczane i zwalniane ręcznie.
System ręczny wyposażony jest w blokadę zależnościową, które sprawia, że nie można otworzyć bramy doku, dopóki system powstrzymujący ruch nie znajdzie się na miejscu, zaś ramię blokujące cofa się dopiero po zamknięciu bramy doku.