Awarie drzwi i bram blokują ruch w sklepie?
Jeżeli drzwi psują się za każdym razem, gdy wjedzie w nie sklepowy wózek, oczekiwanie na obsługę serwisową może zajmować więcej czasu niż obsługiwanie klientów. Wszystkie rozwiązania wejściowe i wjazdowe w sklepie – bramy dla dostawców, drzwi i bramy szybkobieżne wewnętrzne, drzwi dla pieszych – muszą być odporne na nieuniknione drobne kolizje, powodowane przez dostawców i kupujących. Tylko wtedy sklep może działać bez niepotrzebnych przestojów.
Niektóre z możliwych do uniknięcia problemów, powodowanych przez awarie drzwi i bram:
• Niepożądane przestoje w oczekiwaniu na naprawę
• Niemożność obsługi klientów, zmuszająca ich do robienia zakupów gdzie indziej
• Kosztowne, nieplanowane wizyty serwisowe
Duże natężenie ruchu w Coop Forum
Hipermarket Coop Forum w Kungsbacka, Szwecja, potrzebował rozwiązania do głównego wejścia, które poradziłoby sobie z dużym natężeniem ruchu i dodatkową presją obsługi licznych wózków sklepowych i dziecięcych. We współpracy z ASSA ABLOY wybrali ASSA ABLOY RD3L – duże i trwałe drzwi obrotowe, gwarantujące minimalizację przestojów i niskie koszty konserwacji. Drzwi z łatwością obsługują wózki sklepowe, dziecięce i inwalidzkie, zaś ich solidne, trwałe profile są odporne na drobne uderzenia.