Nie pozwól, by drobnostki ograniczały Twój biznes
Zdrowo działająca firma czerpie korzyści z niezakłóconego przepływu osób, towarów i usług, jaki każdego dnia zapewniają jej systemy automatycznych wejść i wjazdów. Jednak intensywny ruch stanowi obciążenie dla systemów wejść i wjazdów, ponieważ każdy, nawet najdrobniejszy element musi pracować długie godziny, by zapewnić sprawne działanie całego systemu wejść i wjazdów.
Dlatego ASSA ABLOY Entrance Systems oferuje kompleksowe, elastyczne rozwiązania serwisowe. Nawet tak solidne i doskonale zaprojektowane systemy, jak bramy ASSA ABLOY wymagają serwisu i modernizacji, aby zachować doskonałą funkcjonalność.
Pakiety Pro-Active Care
Umowa serwisowa ASSA ABLOY zapewnia niezawodność, bezpieczeństwo i oszczędność energii każdego systemu automatycznych wejść i wjazdów objętego umową serwisową.
Dzięki naszej lokalnej obecności i usługom oferowanym w Państwa kraju zapewniamy specjalistów serwisowych, którzy służą pomocą w zakresie Państwa potrzeb serwisowych. Dysponując częściami zamiennymi i specjalistyczną wiedzą wiodącego na świecie dostawcy systemów automatycznych wejść i wjazdów, są oni odpowiednio przygotowani, by utrzymywać pełną sprawność Państwa bram.
Trzy poziomy usług
Kliknij poszczególne pakiety, aby poznać ich zalety
|
Najwyższa ochrona
Złoty Pakiet Serwisowy oferuje pełną ochronę i pozwala zaplanować oraz ująć wydatki w rocznym budżecie.
Zalety ZŁOTEGO Pakietu Serwisowego:
- Części zamienne w ramach awaryjnych wizyt serwisowych
- Koszty robocizny i dojazdu w ramach awaryjnych wizyt serwisowych
- Wymiana elementów zgodnie z konserwacją zapobiegawczą
|
|
Dodatkowe korzyści
Srebrny Pakiet Serwisowy obejmuje awaryjne wizyty serwisowe w godzinach pracy, zapewniając Państwu spokój i poczucie bezpieczeństwa.
Zalety SREBRNEGO Pakietu Serwisowego:
- Koszty robocizny i dojazdu w ramach awaryjnych wizyt serwisowych
- Konserwacja zapobiegawcza
|
|
Planowe wizyty serwisowe
Brązowy Pakiet Serwisowy obejmuje planowe wizyty serwisowe, zapewniające regularne przeglądy i serwis Państwa bram.
Zalety BRĄZOWEGO Pakietu Serwisowego:
- Konserwacja zapobiegawcza
|
Wszystkie pakiety obejmują:
- od 1 do 4 planowych wizyt serwisowych w ciągu roku
|
- dostępną całodobowo infolinię serwisową i szybką reakcję w razie awarii
|
- przeglądy w zakresie bezpieczeństwa, zgodności z przepisami i kontroli jakości
|
- dokumentację sprawozdawczą dostarczaną na miejscu
|